Dá- tum |
Szabadon választott játékok |
Tapasztalatszerző tevékenységek DÉLELŐTT |
Egyéni fejlesztő tevékenységek |
H É T F Ő |
B:- más népekről, képek nézegetése közben M:-Tabló készítése gyűjtött képekből J: Föld- forgás utánzásával, forgás a saját test hossztengelye körül |
KÖNY: Élő-élettelen - Földlakók
MAT: - Pénzérmék matematikája Halmazok képzésével mennyiségi viszonyok megállapítása (több- kevesebb) ÁBR: - pénzérmék készítése, satírozással, rajzolással |
Másság elfogad-tatása, nemzeti értékek felismer-tetése |
K E D D |
B:-nemzetek közötti különbségek, hasonlóságok felismerése K: Hozz egy dalt, éneket a kedvenc virágodról : Nótacsokor MJ: Állj meg! |
BN:A szívtelen csiga Mese és valóság különbségének érzékeltetése : Bábozás ZN: A Föld virágai (énekek ismert virágokról) ZJ: Társak keresése hang alapján ( virágnevek éneklése) LR: Observare: Unde locuim? |
Szem-kéz koordináció fejlesztése a bábozás során |
S Z E R D A |
B:Merre,hova utaznál szívesen?- zászlók megf. M: rajz: más népek,emberek SZJ: számolj velem 5-ig angolul, németül, oroszul.. |
BN: Irodalmi felolvasás: más népek , más emberek - gyerek kérésére- KÖZ: Mese: Tevegelés |
PN: Mások elfogadása |
C S Ü T Ö R T Ö K |
B: Milyen országok zászlait ismered? ÉJ:Várak, kastélyok Színező:Románia domborzata- térkép |
GYAK: Zászlók: különböző országok zászlai ( vágás, ragasztás) LR: Memorizare: Tara mea |
Egymásra való figyelés fejlesztése ZN: |
P É N T E K |
B: Földrészek megf. -FÖLDGÖMB Alkotó j:Valuta beváltó SZJ: Élménymozgás zenére |
MAT: Pénzérmék válogatása önállóan kitalált szempontok szerint- több-kevesebb fogalom elmélyítése TEN: Versenyjátékok - Labdaterelés bóják kerülgetésével - Babzsák egyensúlyozás tollas ütőn - Mocsárjárás |
Együttműködési készségség fejl. KN:a FÖLD ápolása, gondozása |
|
|
|
|